četvrtak, 8. studenoga 2012.

Molitve Ocu i Duhu Svetom




A B B A   -   O Č E !

Posvećujem Ti ovaj dan i stavljam se pod Tvoju zaštitu.
Upotrijebi me da po meni budeš upoznat, čašćen i voljen od svih ljudi.
Neka moja djela govore o Tvojoj ljubavi.
Moj jezik neka Te slavi u svim situacijama i moje misli budu samo Tobom nadahnute.
Oče moj, ja Te volim iznad svega. Amen.

ZAHVALA  OCU

Oče moj,
hvala Ti što si mi darovao život,
hvala Ti što si me stvorio da Tebe upoznam,
hvala Ti što si me stvorio da Tvoju ljubav uživam,
hvala Ti što si me stvorio da Tebe ljubim,
hvala Ti što si me stvorio da Tebe tražim,
hvala Ti što si me stvorio da Tebe nađem,
hvala Ti što si me stvorio da u Tebi budem,
hvala Ti što si me stvorio za sebe,
hvala Ti što si me stvorio za ljubav,
hvala Ti što si me stvorio za vječnost,
hvala Ti što postojim za Tebe
hvala Ti što postojim za sve oko sebe u njihovim srcima,
hvala Ti što postojim u Tvome srcu kao čisto dijete Tvoje ljubavi.

MOLITVA DUHU SVETOM
(Sv. Augustin)

Dahni u mene, Duše Sveti, da moje misli budu svete!
Pokreni me, Duše Sveti, da moj posao bude posvećen!
Privuci moje srce da zavolim samo ono što je sveto!
Zaštiti me, Duše Sveti, da mogu uvijek biti svet(a).

DUHU SVETOM
(za oslobođenje od svakoga zloga utjecaja)


Duše Božji, Duše ljubavi, Presveto Trojstvo, Oče, Sine i Duše Sveti, Bezgrešna Djevice, anđeli, arkanđeli, sveci Božji siđite na mene. Oblikuj me Gospodine, napuni me tobom. Udalji od mene sve zle sile, uništi i razori ih, tako da se ja mogu dobro osjećati i dobro činiti. Otjeraj od mene sve zle sile, čaranja, vračanja, crne mise, praznovjerja, magiju, uroke, prokletstva, svako đavolsko uznemirivanje, opsjednuće i posjeduće đavolsko, sve ono što je zlo, grijeh, oholost, blud, zavist, ljubomoru, zlobu, nevjernost .... ; svaku fizičku, psihičku, moralnu, duhovnu, duševnu i đavolsku bolest.
Sažeži sva ova zla u Paklu, da nikada više ne dodirnu mene ni bilo koje stvorenje Božje. Zapovijedam snagom Boga živoga, u ime Isusa Krista Spasitelja, po zagovoru Bezgrešne Majke Marije, svim nečistim dusima i svakoj zloj prisutnosti koja me muči i uznemiruje, da me odmah sada i zauvijek ostave, te da odstupe u Pakao, vječni prognani i vezani od sv. Mihaela Arkanđela, sv. Gabrijela, sv. Rafaela, naših anđela čuvara, zgaženi pod petom Presvete i Bezgršne Djevice Marije. Amen.

MOLITVA DUHU SVETOM

Duše Sveti, sunce moje duše, živote moga života, ja Ti se klanjam i padam pred Tobom.
VODI ME u svim mojim poslovima, pothvatima i htijenjima (Spomeni posebne poslove...),
OJAČAJ ME da prevladam sve svoje slabosti (Spomeni posebne slabosti).
UTJEŠI ME u svim mojim razočaranjima i neuspjesima (Spomeni ih).
OČISTI ME od svih mojih grijeha! (Sjeti se kojih). Posve me očisti i učini svetim!
OZDRAVI ME od svih mojih rana: tjelesnih, osjećajnih i duhovnih (Spomeni područja).
 Pomozi mi da mogu oprostiti svima koji su me povrijedili (Posvijesti si osobe, oprosti im ili traži oproštenje).
Povedi me putem moga Oca. Otkrij mi Isusa - moga Spasitelja. Otvori mi oči i srce za Božju riječ.
Nauči me moliti kako valja. Pomozi mi voljeti kao što je Isus volio!

MOLITVA DUHU SVETOM
(Za duhovnu promjenu)

Dođi, Duše Sveti, promijeni naše napetosti u sveti mir blaženstva!
Promijeni naše muke i nevolje u sveti pokoj!
Promijeni naše tjeskobe u tiho pouzdanje!
Promijeni naše jutarnje strahove u jaku vjeru!
Promijeni našu nutarnju gorčinu u slatkoću milosti!
Promijeni tamu u nama u blagu svjetlost!
Promijeni našu hladnoću u nježnu toplinu!
Promijeni noć u svoju svjetlost!
Promijeni zimu u nama u svoje proljeće!
Ukloni naše iskvarenosti, nepoštenje, ispuni nutarnje praznine!
Smanji granice naše oholosti, povećaj granice naše poniznosti!
Rasplamsaj vatru svoje ljubavi, ugasi plamen požude!
Učini da sebe vidimo onako kako nas Ti vidiš,
i da Boga možemo gledati, kako nam je obećano po vječnoj Riječi:
“Blago čistima srcem, jer će Boga gledati”!

MOLITVA DUHU SVETOM

Dođi, Duše Sveti, izlij na nas bujice svoje milosti
i stvori nove Duhove u svojoj Crkvi,
u svojim biskupima, svećenicima,
redovnicima i redovnicama,
vjernicima i nevjernicima,
grešnicima i svima nama,
u svim narodima svijeta, u svim rasama, klasama i staležima!

Potresi nas svojim božanskim vihorom,
očisti nas od svakoga grijeha i zablude i od svega zla!
Raspali nas svojim ognjem!
Učini da gorimo i izgaramo Tvojom ljubavlju!
Stvori od nas nove ljude,
stvori u nama novo srce i nov duh!
Nauči nas da shvatimo da je Bog sve,
sva naša sreća i radost,
da je u Njemu naša sadašnjost i budućnost i naša vječnost.

Dođi k nama i preobrazi nas, obrati nas, spasi nas,
pomiri nas, složi nas, posveti nas!
Nauči nas da budemo potpuno Kristovi,
potpuno Tvoji, potpuno Božji,
po zagovoru i posredovanju,
pod vodstvom i zaštitom Bezgrešne Djevice,
Tvoje prečiste Zaručnice,
Isusove i naše Majke Marije. Amen.

MOLITVA ZA PRODOR DUHA SVETOGA

O, Bože, stvorio si nas po dahu svoga Duha;
otkupio si nas po dahu svoga Duha;
posvećuješ nas u svojoj Crkvi po dahu svoga Duha!
Na krstu si od nas učinio novo stvorenje dahom svoga Duha, u potvrdi si usadio
u naša srca dah svoga Duha!
Daj nam da budemo ljudi istog daha, da naše tijelo i naša krv,
da naš život, naše djelovanje i naša trpljenja
budu neprestano nadahnjivani dahom Tvoga Duha,
ne zbog nas, nego zbog spasenja svijeta!
Nismo pozvani kako bismo prestrašeni ostali u Tebi;
nismo pozvani da se sakrijemo u Tebe;
Pozvani smo da budemo u Tvojoj ljubavi, kako bi nas odozgor pokrenuo,
kako bi nas razasuo snagom vihora, kako bi nas bacio na sve četiri strane svijeta.
O, Bože, znamo i priznajemo: nismo bolji od Židova u davnini
koji su se opirali dahu Tvoga Duha.
I mi se suprotstavljamo tom Duhu; ostajemo kruti, zatvoreni za Tvog Duha.
Gospodine, trebaš doći sa svojom silinom.
Gospodine, trebaš doći sa svom silom svojom.
Gospodine, trebaš doći sa svojom svemoći.
Gospodine, neka se i na nama dogodi Pedesetnica!
Zato Ti zahvaljujemo, Gospodine,
čim počinjemo osjećati Tvoga Duha koji tutnji i djeluje,
koji nas prisiljava i gura naprijed,
koji nas svom žestinom želi odnijeti.
Gospodine, pa i kad nas tjeskoba sažiže,
pa i kad nas kukavičluk izjeda,
ipak Te molimo:
ne slušaj naš tjeskobni glas,
ne slušaj našu bojažljivost,
zahvati nas potpuno,
zahvati nam meso i krv,
zahvati nam tijelo i dušu, zahvati nam srce i duh. Amen.

MOLBENICA  DUHU  SVETOME

Ispuni nas, Duše Sveti, kao što želiš ispuniti one koji se otvaraju Tvome dolasku!
Napuni nas da se sve preobrazi u nama, da postanemo novi ljudi!
Napuni nas samim sobom, Božjim darom koji je vrhunska punina!
Napuni nas svojom prisutnošću da ona od cijelog našeg bića stvori Tvoje svetište!
Napuni nas svojim svjetlom, da ono u nama probudi nove i uzvišenije misli!
Napuni nas svojim životom da uzmognemo živjeti u svom ljudskom postojanju vrhunski Božji život!
Napuni nas svojom ljubavlju da se ovo naše vladanje svede na ljubav
po uzoru na vrhunsku - božansku ljubav!
Napuni nas do vrhunca u svim našim sposobnostima,
prema svim našim mogućnostima da Te primimo!
Napuni nas svojom radošću, svojim žarom, svojom opojenošću,
te ispuni cijelu Crkvu svojim jedinstvom!

MOLITVA ZA DAROVE DUHA SVETOGA

Gospodine, Bože moj, Ti svojim Duhom proničeš sve, pa i dubine moga srca.
Daruj mi mudrost da Tvoju riječ mogu primijeniti u svakodnevnom životu,
razum da spoznam Tvoj put, da Te uvijek mogu slijediti.
Daj mi znanje da uvijek mogu tražiti ono što je gore,
da ne potratim svoj život tražeći samo ono što je svjetsko;
ispuni moj um darom savjeta da pronađem istinu koju ću davati drugima,
ispuni me pobožnošću da Te ljubim, moj Bože, svim svojim srcem
i da Ti se klanjam u Duhu i istini.
Daj mi jakosti da stojim čvrsto kad dođu đavolski napadi, napadi svijeta i tijela.
Na kraju obdari me strahom Božjim da nikada ne odem od Tebe,
već da Ti ostanem uvijek blizu, u vrijeme radosti i u vrijeme tuge.
Uvijek i u svemu daruj mi svoje misli, Spasitelju,
da mogu kročiti prema Tvome kraljevstvu čineći Tvoju svetu volju. Amen

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.