nedjelja, 4. studenoga 2012.

Molitva za sedam darova Duha Svetoga

(napisao uzoriti kardinal blaženi A. Stepinac)




Duše Sveti, Tješitelju, dođi u srce moje sa svojom milošću i svetom ljubavi i daj mi dar mudrosti, da sa slašću razmatram Božje istine, i da mi Bog bude jedino mjerilo u prosuđivanju svih božanskih i ljuskih stvari.

Daj mi dar razuma, da što dublje zaronim duhom svojim u otajsvo svete vjere koliko je to u ovom zemaljskom životu moguće.

Daj mi dar savjeta, da se uklanjam zasjedama đavla i svijeta, a u dvojbi da uvijek prigrlim što je većma na slavu Božju i naše spasenje.

Daj mi dar jakosti, da sobitom odlučnošću svladam sve napasti i ostale zapreke u duhovnom životu.

Daj mi dar znanja, da pravo spoznam što i kako treba da vjerujem i da ne odem stranputicom u duhovnom životu.

Daj mi dar pobožnosti, da Bogu, svetima i službenicima Crkve dužno štovanje i čast iskazujem, a nevoljnima za ljubav Božju u pomoć pritječem!

Daj mi dar straha Božjega, da se čuvam grijeha, bojeći se uvrijediti Boga iz sinovskog poštovanja prema Božjem Veličanstvu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.