ponedjeljak, 2. siječnja 2012.

Sedam molitava svete Brigite

O molitvama

Isus je objavio sv. Brigiti da je za vrijeme svoje Muke dobio gotovo 6000 udaraca i da je za nas prolio više od 30 000 kapljica svoje Presvete Krvi dodajući:
“Znaj da ću udijeliti slijedećih pet milosti svakome tko bude svaki dan častio moju Presvetu Krv kroz 12 godina, moleći 7 Očenaša i 7 Zdravo Marija s molitvama koje ti objavljujem!”
Isus dalje svetici nabraja obećane milosti:
 “Osoba koja bude molila ove molitve:
1. Neće ići u Čistilište
2. U Nebu će biti pridružena mučenicima kao da je prolila svoju krv za vjeru
3. Onaj koji moli ove molitve može izabrati tri osobe iz svoje obitelji ili rodbine i Ja ću ih po ovim molitvama dovesti i održati u stanju posvetne Milosti.


4. Nitko iz obitelji osobe koja izmoli ove molitve neće u slijedeće 4 generacije propasti u Paklu
5. Osoba će mjesec dana ranije imati spoznaju o svojoj smrti.”
Ako osoba koja odluči moliti ove molitve umre prije isteka 12 godina, Isus je obećao sv. Brigiti da će u tom slučaju primi­ti nakanu osobe kao da je izmolila sve molitve i udijeliti joj sve obećane milosti. Isto tako ako netko iz nehotičnog zaborava ili zbog opravdanih razloga ne bi izmolio molitve jedan ili više dana, može ih nadoknaditi moleći ih drugi dan ili onoliko puta koliko ih je dana propustio moliti.
Pobožnosti objavljene sv. Brigiti odobrila je Sveta kongregacija za širenje vjere (De propaganda fide) i papa Klement XII. (1730.-1740.), a nalaze se u knjižici “Objava” sv. Brigite. I papa Ivan Pavao II. u apostolskom pismu od 8. rujna 1991., prigodom 6 stoljeća kanonizacije sv. Brigite, pohvalno govori o toj svetici.

UVODNA MOLITVA

U Ime Oca i Sina † i Duha Svetoga.
Gospodine Isuse, želim uputiti Ocu ovu tvoju molitvu, sjedinjujući se s ljubavlju s kojom si je Ti posvetio u svome Srcu. Prenesi je sa mojih usana u svoje Srce. Usavrši je i dopuni na savršen način, tako da može iskazati Presvetom Trojstvu svu čast i radost koje si Mu ti iskazao moleći je na zemlji. Neka čast i radost prožmu tvoju svetu Ljudsku Narav na proslavu tvojih svetih Rana i tvoje svete Krvi koja je iz njih potekla.

PRVA MOLITVA
ISUSOVO OBREZANJE
Vječni Oče, po prečistim rukama Marijinim i po Božanskom Srcu Isusovu prikazujem Ti prve rane, prve boli i prvu krv koju je On prolio kao naknadu i zadovoljštinu za moje grijehe iz mladosti i grijehe svih ljudi, te kao zaštitu protiv prvih smrtnih grijeha, osobito mojih srodnika po krvi.
Očenaš..., Zdravo Marijo...

DRUGA MOLITVA
ISUSOVA MUKA U GETSEMANSKOM VRTU
Vječni Oče, po prečistim rukama Marijinim i po Božanskom Srcu Isusovu prikazujem Ti užasne muke Srca Isusova u Getsemanskom vrtu, i prikazujem Ti svaku kaplju krvavog znoja kao naknadu i zadovoljštinu za sve grijehe moga srca i grijehe svih ljudi, kao zaštitu protiv tih grijeha i za širenje ljubavi prema Bogu i bližnjemu.
Očenaš..., Zdravo Marijo...

TREĆA MOLITVA
BIČEVANJE ISUSOVO
Vječni Oče, po prečistim rukama Marijinim i po Božanskom Srcu Isusovu prikazujem Ti tisuće udaraca, strašne boli i Predragocjenu Krv Isusovu, koju je prolio za vrijeme bičevanja, kao naknadu i zadovoljštinu za moje tjelesne grijehe i grijehe svih ljudi, kao zaštitu protiv tih grijeha i za očuvanje nevinosti, posebno mojih srodnika po krvi.
Očenaš..., Zdravo Marijo...

ČETVRTA MOLITVA
KRUNJENJE TRNOVOM KRUNOM
Vječni Oče, po prečistim rukama Marijinim i po Božanskom Srcu Isusovu prikazujem Ti Rane, boli i Predragocjenu Krv, koja je istekla iz Isusove glave kad je bio okrunjen trnovom krunom, kao naknadu i zadovoljštinu za sve grijehe moga duha i grijehe svih ljudi, kao zaštitu protiv tih grijeha i za ostvarenje Božjeg Kraljevstva na zemlji.
Očenaš..., Zdravo Marijo...

PETA MOLITVA
ISUSOV KRIŽNI PUT
Vječni Oče, po prečistim rukama Marijinim i po Božanskom Srcu Isusovu prikazujem Ti boli i trpljenja koja je Isus proživio noseći Križ na Kalvariju. Na poseban Ti način prikazujem njegovu Presvetu Ranu na ramenu i Predragocjenu Krv koja je iz nje istekla, kao naknadu i zadovoljštinu za moje grijehe pobune i odbacivanja križa, te grijehe svih ljudi, za grijeh mrmljanja i odbijanja tvojih svetih planova, za sve druge grijehe govora i jezika, kao zaštitu protiv tih grijeha, te za pravu ljubav prema svetome križu.
 Očenaš..., Zdravo Marijo...

ŠESTA MOLITVA
ISUSOVO RAZAPINJANJE
Vječni Oče, po prečistim rukama Marijinim i po Božanskom Srcu Isusovu prikazujem Ti tvoga Sina pribijena i uzdignuta na Križu, njegove Rane na rukama i nogama, te Presvetu Krv koja je iz njih istekla, njegovo krajnje siromaštvo i savršenu poslušnost, njegove strašne boli Tijela i Duše, Predragocjenu Smrt i nekrvno obnavljanje njegove Žrtve u svim svetim Misama slavljenima na Zemlji. Prikazujem Ti sve ovo kao naknadu i zadovoljštinu za moje grijehe i grijehe svih ljudi za bolesnike, umiruće, svećenike, laike, za nakane svetoga oca Pape, za obnovu kršćanskih obitelji, za jedinstvo u vjeri, našu domovinu, jedinstvo svih naroda u Kristu i u svetoj Crkvi, te za one koji su izvan nje.
Očenaš..., Zdravo Marijo...

SEDMA MOLITVA
RANA PRESVETOG SRCA ISUSOVA
Vječni Oče, udostoj se primiti Krv i Vodu što potekoše iz Presvetog Srca Isusova i beskrajne zasluge koje iz njega proizlaze, za potrebe svete Crkve, te kao naknadu i zadovoljštinu za grijehe svih ljudi. Molim Te, budi nam blag i milosrdan. Krv Kristova, zadnji sadržaju Presvetog srca Isusova, očisti me i očisti svu moju braću od svakoga grijeha! Vodo iz Presvetog Srca Isusova, oslobodi me od svake zaslužene kazne za moje grijehe i ugasi Čistilišnu vatru za mene i za sve duše u Čistilištu! Amen.
Očenaš..., Zdravo Marijo...

Podrazumijeva se da ove molitve ne mogu i ne smiju nadomjestiti sakramentalnu praksu nedjeljne sv. Mise i redovne ispovijedi vjernika koji ih moli.

Iz spisa sv. Brigite:
- Blagoslovljen budi, Gospodine moj Isuse Kriste! Ti si svojom dragocjenom krvlju i svetom smrču otkupio duše i ponovno ih milosrdno iz progonstva priveo u vječni život.
- Blagoslovljen budi, Gospodine moj Isuse Kriste! Ti si radi našega spasenja dao da ti koplje probode bok i srce. Obilato si iz tog boka prolio krv i vodu da bi nas otkupio.
- Slava ti, Gospodine moj Isuse Kriste, jer si htio da tvoji prijatelji skinu s križa tvoje blagoslovljeno tijelo i da ga polože u ruke tvoje preblage majke, da bi ga ona umotala u platno i sahranila u grob. Slava ti što si dopustio da ga ondje čuvaju vojnici.
- Vječna ti hvala, Gospodine moj Isuse Kriste, jer si trećeg dana uskrsnuo i živ se pokazao onima kojima ti se svidjelo. Nakon četrdeset dana uzašao si na nebo, dok su to mnogi promatrali. Ti si časno smjestio svoje - Neka ti je vječna dika i slava, Gospodine Isuse Kriste, jer si poslao Duha Svetoga u srca učenika i povećao u njihovim dušama neizmjernu božansku ljubav.

Broj komentara: 56:

  1. 14.2.2013 ce mi bit 10god kako ovu predivnu molitvu molim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad ste već gotovi Bogu hvala, a ja krećem jer sam završila 15.molitava. BB

      Izbriši
  2. Ove molitve mi daju uistinu velike milosti. Vode me blize spoznaji Boga, svog zivota i svojih propusta. Ja sam zahvaljujuci i ovim molitvama bolja, strpljivija, vise puta presutim di bi prije reagirala. Vidi to moja sva okolina. Bog je velik i nenadmasiv u svojoj dobroti. Hvala ti Ljubljeni moj za sve! Mnogo hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekrasno uporpunosti dijelim Vase misljenje i pridruzujem mu se😊

      Izbriši
  3. Volio bih kada bi se i drugi javili o milostima primljenima po ovoj molitvi.Ja samo mogu potvrditi gore navedeno i dodati da On ne zaboravlja na nas kao mi na Njega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Od kada je sv. Brigita usla u zivot nase obitelji, prvo preko 15 molitava, a sada i preko ovih 7 molitava koje ja kao majka molim, nas zivot je iz minute u minutu ispunjen blagostanjem, odnosno Božjim blagoslovom.
    15 molitava sam pocela moliti za spas dusa roditelja svoga muza koji su u nazad 4 godine napustili ovaj svijet, a mi zahvalom njihova vrijedna zivota blagujemo njihovo materijalno dobro i lijepo smo financijski zbrinuti. No tih 15 molitava je ostavilo toliko vidljivih tragova Bozje milosti u godini Bozjeg milosrda, od vidljivih znakova kao sto je npr. saobracajna nesreca mojih roditelja u kojoj su ostali gotovo ne taknuti i to u istome mjesecu u kojem sam pocela moliti molitve pa do onih nama nevidljivih znakova koji nas puno vise muce. Kao npr. odredjeni obiteljski "cvorovi" iz muzeve familije koji su se divno raspetljali. Posebno ovdje isticem 2. molitvu u kojoj se moli da Spasitelj oslobodi od svih neprijatelja, vidljivih i nevidljivih, jer to zaista preko te molitve i cini, a vjerujem kako danas gotovo ne postoji covjek koji s time nema problema. Bilo je tu i divnih snova u kojima su se odredjene molitve manifestirale i preko kojih sam osjetila dubinsku snagu i povezanost sa samim Isusom te svim dobrim koje zahvaljujem Njemu samome. Kako kaze moja divna prijateljica koja mi je molitve i dala u ruke, te molitve su toliko Kristolike da ti jednostvano ispune svaku poru tvoga zivota.
    Ipak, kruna 15 molitava je nasa 3. kcer Brigita koja se po terminu ima roditi 8. rujna na Malu Gospu. No meni osobno je taj datum puno vidljiviji kao znak 7 molitava sv. Brigite, koje su spontano usljedile nakon 15 molitava. Naime, kao sto je navedeno u gornjem testu 7 molitava; 8. rujna, danas Sveti papa Ivan Pavao II u apostolskom pismu prigodom 6 stoljeca kanonizacije Sv. Brigite je pohvalno govorio o toj svetici po kojoj ce ime dobiti kao sto sam vec i napisala nasa 3. kcer Brigita cijem se skorom rodjenju vesele svi clanovi obitelji: mama, tata i 2 starije seke :)
    Zaista ne znam kako bi moj duhovni, ali i materijalni zivot bio ispunjen bez ovih divnih 7 molitava sv. Brigite koje se trebaju moliti samo 12 godina.
    Bozji blagoslov neka ispuni sva srca i duse Vas, Vasih pokojnih i svih ljudi koji na bilo koji nacin s Vama dijele ovozemaljski i onozemaljski zivot.
    Hvaljen Isus, Marija i sv. Brigita

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj sin Nikola se rodio točno na dan kada je moja žena završila sa 15 molitava.Sada molimo 7 molitava.Hvala Gospodinu na svemu

      Izbriši
    2. Imam pitanje pa ako znate odgovoriti. Tek krecem s molitvom i zanima me trebam li moliti prvo 15 godinu dana ili mogu obje odjednom? Hvalaa i BB

      Izbriši
    3. Ja sam prvo molio 15 molitava pa tek po završetku 7 molitava.Kao drugu molitvu bih preporučio sedam žalosti Bdm za mir u obitelji i krunica za duše u čistilištu koje uzvraćaju strostruko.

      Izbriši
    4. Otkako molim ove Brigitine molitve osjecam mir od Boga i predivne milosti dobivam iako ih ne ocekujem. Hvala Isusu sto nas mijenja preko ovih molitava i sto nam daje obilje dobra. Amen.

      Izbriši
  5. LAUDETUR JESUS CHRISTUS ET MARIA IMMACULATA

    Molim 7 molitva Sv. Brigite vec trecu godinu. Odmah da napomenem da se nista ne dogodja preko noci. Ovo je maraton, a ne sprint.

    Od kada sam krenuo moliti Sv. Brigitu dobio sam postepeno najvecu mogucu milost koja se moze dobiti u zivotu; putokaz za zivot koji vodi u Raj. Bog mi je pokazao gresan zivot kojim sam zivio i koliko sam puta ja bio taj koji sam Mu zadao udarac bicem, okrunio Ga trnovom krunom i pribio Ga na kriz.

    Danas nemogu zamisliti svoj zivot bez Boga Zivoga! Prije molitvi mislio sam da sam dobar vjernik. Pomolio bi se tu i tamo, otisao na misu, nisam nikoga ubio. Cisto 'solidno' rekao bi prosjecan vjernik. Moja vjera je bila kompenzacija da ako grijesim malo cu to nadoknaditi sa vise moljenja i to je to.

    Danas shvacam da je Sveta Misa nekrvno obnavljanje Zrtve. Shvacam da nam se u Euharistiji daje Prisutnost Boga Zivoga. Shvacam koliko sam gresan i koliko se moram kajati i davati zadovoljstinu za svoje i tudje grijehe.

    O napastima da ne pricam. Nekada mi je toliko tesko ostati sabran kod molitva da jednostavno znam da su obecanja legitimna i koliko me sotona pokusa sputavati u nastavku moljenja.

    Ali mogu samo reci da bi prije zaboravio pojesti ili popiti u danu nego prestati moliti ove prekrasne molitve.

    Najveca motivacija mi je sto ovim molitvama prosim zagovor za clanove obitelji koji su na putu da se vrate u jedinstvo s Bogom.

    Ako je Bozja volja nadam se da cu ih nastaviti moliti i nakon 12 godina.

    Molitve su mi dale uvid da je moj jedini, ali apsolutno jedini cilj u zivotu spasiti dusu i zagovarati za druge.

    Mogu imati sva kraljevstva ovoga svijeta, ali ako nemam Boga i ne cuvam Njegove zapovjedi, nemam nista.

    Svakome tko krene moliti savjetujem ustrajnost i zagovor Bl. Djevice Marije kojim ce sigurno imati svu snagu potrebnu da nikada ne prestanu.

    Hvaljen budi Isuse, Sv. Brigita od Svedske moli za nas!




    OdgovoriIzbriši
  6. Molitva sv. Brigite je moj život promijenila na bolje neka je hvala čast i slava Gospodinu

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovih 15 molitava sv.Brigiteu moj su život unijele puno radosti i okrenule ga na dobro neka je hvala čast i slava Gospodinu safa i uvijeke

    OdgovoriIzbriši
  8. Poceo sam moliti 7 molitvi sv.brigite mozda pomognu al me zanima dali se prvo moraju izmolit onih 15 pa tek onda ove il nemaju veze jedne s drugima da sada ne prekidam......

    OdgovoriIzbriši
  9. Pomoće ti sigurno,samo moli i ustraj,svejedno koju ćeš prvu..

    OdgovoriIzbriši
  10. Nekada Bog dozvoli da trpimo a uz ove molitve doznamo i zašto.Vicka je rekla da prvo molimo za Božje i Gospine nakane a oni će nama dati što nam treba.

    OdgovoriIzbriši
  11. Kad molim ove molitve nekako to mehanicki uradim uopce ih ne dozivim neznam kako da objasnim.......cak mi nema smisla ovako molit samo procitat ustvari

    OdgovoriIzbriši
  12. Prvih godinu je napast najveća,jedva bih izmolio koliko bi mi se spavalo.Ali s vremenom vidiš koliko su ove molitve Kristolike kao što je ovde već rečeno.Pročitaj sve ove postove pa će ti biti jasnije...

    OdgovoriIzbriši
  13. Procitao sam postove samo kazem a nista budemo vidjeli ak nista drugo bar se trudim......

    OdgovoriIzbriši
  14. S ovim ćeš Ga molitvama upoznati i ljubiti i tu ljubav predavati dalje što je bit svega...

    OdgovoriIzbriši
  15. Nadam se dragi Berto samo kazem kad citam kao da ni ne procitao onako ne dozivim nista neznam kako da objasnim da me pitate nakon citanja sadržaj nebi znao reci bas o cemu sam molio......sumnjam da cu predavati tu ljubav dalje jel nisam ja za to stvoren nitko me ni ne dozivljava al dobro budemo vidjeli

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih preporučio čitanje knjiga kao što je knjiga o sv.Padre Piu itd meni je to puno pomoglo...

      Izbriši
    2. U potpunosti vas razumjem I samoj mi se tako dogadja ali ne odustajem!

      Izbriši
  16. Ja sam počela moliti 15 molitva u srpnju 2015, na Sv. Stjepana saznala da nosim još jedan život i rodila četvrto dijete nakon što sam završila godinu dana molitve, odmah sam započela sa 7 molitva za posvećenje djece, evo sad ce sin godinu dana i uistinu je milosno biti s Gospodinom kroz ove molitve te potičem sve koji se žele duhovno gradit ali Gospodin je rekao tražite prvo Kraljestvo nebesko i ostalo ce vam se nadodati i ja vama svjedočim da je izlio na mene i moju obitelj obiljeeeee koje nisam ni tražila ni mogla zamislit uistinu je Velik i Silan ❤️❤️❤️

    OdgovoriIzbriši
  17. Drago mi je zbog vas stvarno al sta mozemo nije nam svakom sudena sreca.......molim iako iskreno ne vjerujem da ce mi bit bolje tako je nekako oduvijek bar priznam nije ni to lako

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gospodin je rekao...kako vjeruješ tako će ti i biti....neka ti Gospodin udijeli dar vjere i ljubavi da spoznas koliko te Bog ljubi....btb

      Izbriši
  18. Nismo mi sretni nego pokušavamo sretno nositi svoj križ...

    OdgovoriIzbriši
  19. SVIMA Gospodin zeli dati! Svima! Stavite ga na PRVO mjesto u svojim zivotima svaki dan, makar samo te rijeci izgovorili svaki dan, bez ikakvog osjecaja, samo s voljom! Braćo draga trazite najprije Kraljevstvo Bozje a ostalo ce vam se nadodati! To je ŽIVA ISTINA! Svasta sam trazila u zivotu ali Ga uistinu nisam stavljala na prvo mjesto. Mario, Bog daje svima. Moli najprije za Kraljevstvo Njegovo i za dar vjere da se pocnes uistinu osjecati kao Bozje djete i vjerovati Mu! I za svoje rane i da te potpuno isceli kao osobu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hocu samo neznam kako i sta znaci staviti ga na prvo mjesto,al dobro poslušati cu vas i s voljom makar izgovoriti svaki dan te rijeci......kod mene je veliki problem sto sam veliki emotivac kako kazu mekan i preblag cijeli moj život je jedna velika zbrka ali znam nisam jedini samo se nadam jedno da iako mi je vjera ma skoro nikakva da me Bog nije odbacio do kraja da ce me izbaviti iz svega sta sam zabrljao a najviše jel razmišljam srcem a ne glavom a tako se nejde kroz zivot al vrijeme prode za mnoge stvari je kasno

      Izbriši
  20. Onda ces osjetiti Njegovu silnu ljubav i dat ce ti vjeru da mu potpuno i u svemu vjerujes sto god te snađe u zivotu neces biti nesretan nego ces reci Hvala Ljubljeni moj ti znas sta radis ja sam ti povjerila svoj zivot! Ali ces Mu vjerovati da je sve moguce! Ja sam sve dobila kad sam pala na koljena i po zagovoru Sv. JOSIPA molila vise od pola godine 30-tnice sv Josipu. A sad vise ne molim za nista nego daj mi Sebe, posveti me, neka se vrsi Tvoja volja! Sto vise ulazio u Gospodina imat ces manje zelja! Na kraju ce ostati samo jedna - Ljubljeni daj da te vise lhubim, privini me s

    OdgovoriIzbriši
  21. ...privini me sebi, daj da ljubim sve u tebi. I ljudi su mi sve drazi i drazi, nema osude da su mi ne znam kako krivo napravili...to je Djelo Spasitelja to sigirno znam jer sam po svojoj naravi jedna velika nistica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro iako iskreno iz moje perspektive ma bolje da ne pricam al vjerujem vama i vašem iskustvu Bogu je sve moguce samo nikako uz sve da shvatim da me ljubi stovise osjecaj u meni je da me mrzi i da me napustio

      Izbriši
    2. Nikako te nije napustio. Dao je zivot za tebe. I da si ikad na ovoj Zemlji SAMO TI postojao dao bi opet zivot samo za tebe. To uvik imaj na pameti.

      Izbriši
    3. 5S leđa i s lica ti me obuhvaćaš,
      na mene si ruku svoju stavio-Gospodin te obuhvaca sa svih strana. Posvjesti svaki dan ovaj stih posebno

      Izbriši
    4. Gospodjo Marija prekrasno receno, sve, od prve do zadnje rijeci, isplatit ce se vas trud a i nastojanje naseg brata Marija da spozna Isusa i njegovu neizmjernu ljubav prema covjeku... Bvb sve

      Izbriši
    5. Budemo nekako iako sam malen i nistavan i s malom vjerom kao nevjerni Toma nadam se da ima jos sanse za mene :((

      Izbriši
    6. Zasto pisem bas tebi Mario? Jer vidim u tebi nekoc sebe! I ne samo sto sam i ja najveci emotivac na kugli zemaljskoj. Ali Gospodin nama naivcima kaze: Evo, ja vas šaljem kao ovce među vukove. Budite dakle mudri kao zmije, a bezazleni kao golubovi.

      Izbriši
    7. Budite mudri kao zmije! Gospodin ne zeli da budemo budale! Nego da imamo visoko dostojanstvo djeteta Bozjeg. To je Njegova volja za nas. I masu toga nam zeli dati ali u svoje vrijeme. Vjeruj mi - sve u svoje vrijeme. Sad ti kazem-na koljena trazi Gospodina da ti pokaze svoju ljubav, zasad rijecima Ga stavi na prvo mjesto i moli da IZLJECI RANE TVOGA SRCA. Jer vjeruj mi ako je moje izljecio zasto ne bi i tvoje? Bozji blagoslov i samo hrabro!

      Izbriši
  22. Hvala vam samo da znate koliko mi znaci Vasa podrska......sad iz moje perspektive mi izgleda da je najbolje da me nema bar iskreno kazem jedino Bog zna zasto me uopce drzi na ovom svijetu hehe da se malo nasalim ja se mogu samo molit i borit s vlastitim snagama al sam jako pao kao da me netko isključio zadnjih godinu dana al nije ni čudo prije sam bio neizmjerno jaci sad sam 0 al mozda je to moj put da se oslonim na Boga neznam tako si sad nekako to poslozim

    OdgovoriIzbriši
  23. Nema veze sto si pao. Pokaj se ispovidi i idi dalje. Trazi Gospodina svim srcem i vjeruj mi da ce ti dati takvu milost svoje blizine, nove spoznaje...ma sve. Ako ti se ne da moliti prisili se i na koljena trazi da ti se o javi, da dođe, stavi ga na 1. mjesto svaki dan. Ja sam velike milosti dobila po mom dragom ptedivnom sv. Josipu! On je nevjevatan svetac! Najveci iza Majke! Moli zagovor njegov ili nekog sveca koji ti je blizak. Najbolje bi bilo Majcin ako ti je ona bliska.

    OdgovoriIzbriši
  24. Pozdravi svima,molim 7 molitve svete Brigite od 18.02.2016.Hvala ti Isuse koliko milosti si mi dao,nisam zasluzio toliko.

    Josip Vicenca Italija

    OdgovoriIzbriši
  25. Lijep pozdrav,
    Sada je vec punih 6 godina od kada molim ove molitve
    Gospodin Bog daje obilje milosti preko ovih molitava
    Kada su moji baka i djed umrli sanjala sam djeda kako gori u vatri u velikim mukama, od tada se molim za njih svakodnevno sto sam vise molila za njih sanjala sam ih ponovno u ljepsem izgledu napokon jednom sam ih sanjala radosne kako se pozdravljaju sa mnom u nasoj crkvi kao da negdje odlaze, ja pretpostavljam da im se dragi Bog smilovao i primio u svoje krilo po tim mojim snovima
    Moram jos reci kako sam svog drugog sina rodila bas na blagdan svete Brigite iako mi je termin poroda trebao biti tek tri tjedna poslije
    Supruga moga brata je takodér rodila sina na blagdan svete Brigite i ona moli 15 molitava
    Dakle nista nije slucajno, Bog nas cuva i prati peko svojih svetih slava Mu i hvala dovijeka
    HVALJEN BUDI ISUS KRIST NAS RASPETI OTKUPITELJ I NJEGOVA POD KRIZEM ZALOSNA MAJKA MARIJ

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da nazalost zivot kad nas udari onda trazimo Boga i sad se susrećem s 100 teorija od toga da je crkva pod vlascu sotone i da ima krivi nauk,da je ova molitva kriva jel se jedino treba Bogu molit a ne svecima koji su mrtvi po njima ne klanjati se nikom nit imat kakav kip sveca (idolopoklonstvo) itd itd kakvo je vaše mišljenje o tome......mozda stvarno se treba samo Isusu molit zato i razmišljam o odustajanju ove molitve

      Izbriši
    2. Ja molitvu molim u tramvaju. Najcesce sam rastresena. I smatram da je to slaba molitva. Znaci, nitko od nas nije 100% u molitvi. Ali vjeruj mi ustraj. Neki dan sam tako u suzama svjedocila muzu sta je Bog! To je bila velika milost. I onda mi poslije mater kaze da je danas sv. Brigita Svedska! I onda shvatih od kuda ta milost! Od moje rastresene molitve? Sigurno ne! Vec cista Bozja milost po zagovoru sv. Brigite!

      Izbriši
  26. Dragi Mario,Gospodin je rekao,po djelima ćete in njihovim prepoznati a po ovim molitvama je On udijelio toliko milosti tako da je to meni sasvim dovoljno

    OdgovoriIzbriši
  27. Ako je kip blagoslovljen od strane svecenikove ruke onda nema nikakvog govora o idolopoklonstvu. Ali mora biti blagoslovljen. Gospodin nam daje svece za primjer zivota da zagovaraju za nas. Kaze budite sveti jer ja sam svet. A Biblija je sama istina. Znaci moze se normalan covjek posvetiti. Kako? Zagovorom svetaca i Majke. Kako? Jer ako znas da su oni isto prolazili slicne zivotne situacije kao mi i uspjeli ih prebroditi i da se po njima posvete, onda i mi mozemo traziti: sv. Brigita ili sv. Josipe ili drugi sveče, pomozi mi pls u tome i tome. Daj da i ja poput tebe ispravno postupim tu i tu. Moli Gospodina za me. Zato nam Gospodin daje prijatelje u svecima. Jer su bili potpuno ljudi. Poput nas

    OdgovoriIzbriši
  28. Zasto onda Isus nije dosao sam po sebi a ne po ljudskom biću Mariji? Zasto je odabrao doci po covjeku? I zasto su se dvoje ljudi skrbili za nj toliko dugo? Jeli On nama time nesto porucuje? Mislim da jest.

    OdgovoriIzbriši
  29. Dragi moji, svi komentari (zbog količine) biti će obrisani. Ako želite voditi razgovore razmijenite kontakte. Hvala na razumijevanju. Mir i Dobro, Tomislav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta jer ovdje ima lijepih svjedočanstava za ovu molitvu

      Izbriši
  30. Molitve molim sest godina...Isuse hvala ti sto si svako zlo u mom zivotu okrenuo na dobro....

    OdgovoriIzbriši
  31. 15 molitava Svete Brigite molim negdi od 2004 neprikidno dok buden pri pameti zavitova san se Bogu.7 molitava Svete Brigite molin negdi devet godina.Molitve su istinite i dobre osobito za naše duše i kroz njih Bog nan daje velike milosti ali te milosti neidu priko noći već tada kada Bog misli da su nam najpotrebnije!Slava Bogu i fala uvike!

    OdgovoriIzbriši
  32. Počela sam ovu godinu moliti 7 molitvi sv. Brigite. Sretna sam i veliku milost imam da mogu moliti bez ikakvih zapreka.Milost je uvijek prisutna kroz molitvu do nas je koliko je možemo osjetiti.Samo treba strpljivo i skrušeno moliti i moliti. Svevišnji svoju milost će nam udijeliti preko naše svetice Brigite. Širimo bratsku ljubav i molitvu . Budimo ponizni u svim prilikama. Bog je uvijek sa nama. Bb

    OdgovoriIzbriši
  33. Hvaljen Isus i Marija!
    Ja bih počela moliti 7 molitava sv. Brigite, ali me prvo zanima da li ih moramo moliti svojim riječima naglas, u sebi, ili možemo samo slušati video zapis koji postoji na internetu? Da li se i slušanje računa kao molitva?

    OdgovoriIzbriši
  34. Pri kraju sam 15 molitava sv.brigite.sada prelazim na 7 molitvi.iman veliku potrebu da mi bog usliši molitve i da me spasi po molitvama sv.brigite to jest da izlije duha svetoga na mene i moju obitelj.bvb

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.