srijeda, 7. prosinca 2011.

Molitva za poniznost


Blaženi Edouard Poppe


- Gospodine, daj da budem blag prema onima koji su tvrdoglavi ili nepodnošljivi. 
Isuse blaga i ponizna Srca, učini srce moje po Srcu svome. 

- Nauči me da šutim na upućene prigovore. Nauči me da slušam sa smirenim zadovoljstvom nezaslužene grube riječi. Daj mi novo srce, jer se moje tako često ponaša grubo i prije nego što ga uspijem smiriti. 

- Isuse blaga i ponizna Srca, sačuvaj me od oholosti: bilo bi to najgore zlo koje bi me moglo zadesiti. Volim biti od svih zaboravljen, nepriznat, prezren, ponižen do dna - nego li se vidjeti, punog samozadovoljstva, uzdignutog iznad drugih. Daj da želim ostati malen, slab i nemoćan. 

- Isuse, daj da moje uši tako rado ne slušaju upućena mi priznanja; da moje srce ostane zatvoreno uživanjima u mojim osobnim poslovima; da se moja misao ne vraća neprestano na ostvarene uspjehe, učinjena dobra djela, primljene pohvale. Neka mi nepravedni sudovi, kojih sam žrtva, postanu slatkost, kao i upućene mi ponižavajuće riječi, gorke kritike mojih djela, omalovažavajući postupci koje imam podnijeti. Daj da ljubim da budem nepriznat. 

- Kada će ipak doći čas kad ću biti sretan da sam zaboravljen od sviju, da vidim da nitko ne sanja o meni, osim da me prezire kao zadnji otpadak? Vjerujem da će doći taj čas kada ću po Tvojoj milosti spoznati da je istina samo ova: da sam ništa i da ne zaslužujem ništa. 

Online Shop

Molitva za svete svećenike

G ospodine Isuse, zbog nedostatka svetih svećenika, kako ćemo skupiti plod tvoje smrti na križu, tvoje Euharistije i Krvi koju si prolio? Gubimo djecu. Pošalji svoje svećenike! 

Bijedni lutaju i propadaju u svom životu, zaboravlja ih se. Pošalji, dakle, svoje svećenike! Kada će svećenici biti tvoja slika, Isuse? Kada će svećenici biti tu za bijedne? Kada će doći svećenici bijednih, malenih, sirotih? Kad će oni, dakle, doći? Ne vidiš li Gospodine kako se bezbrojne duše obmanjuju duhom svijeta: ležernošću i žeđu za užitcima, preko ravnodušnosti sve do nevjernosti i bezvjerstva.

Isuse, daj nam svećenike potaknute duhom apostola. Siromašne među siromasima! Malene s malenima! Kada će, dakle, doći svećenici koji će živjeti među siromasima, ići od vrata do vrata tražeći ovce na periferijama bijede i grijeha? Zašto tako sporo dolaze, Gospodine? Čini se da je tvoja Krv još za tisuće ljudi bila uzalud prolivena. Trči li svijet u svoje duhovno uništenje? Jesu li djeca kriva, ako njihovi roditelji nisu dorasli svom zadatku i ako svećenici nisu sveti? 

Gospodine, Ti si taj koji šalješ svećenike, svoje svećenike. Pošalji dakle, prave svećenike: siromahe, svece! Ako ih pošalješ, maleni će se moći spasiti, a nebrojeni siromasi pronaći sklonište u tvojoj ljubavi i Ti ćeš ih sačuvati čitave za vječnost. Sjeti se svojih trpljenja, Isuse. Sjeti se svoje ljubavi i nevinosti malenih! Pošalji nam svoje svećenike! Majko, pokaži da si ti naša Majka! Svećenika, Isuse, pravih svećenika! 
bl. Eduard Pop

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.